42034
Gra planszowa
W koszyku
Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy, którzy muszą współpracować ze sobą podczas rozgrywki. Pozwala ona samodzielnie rozegrać tajną misję księdza Robaka – gracze będą wspólnie snuki intrygi, by doprowadzić do zgody między kłótliwymi mieszkańcami Soplicowa. Zgoda ma pomóc w urzeczywistnieniu trzech zamiarów księdza Robaka: przygotowania powstania na Litwie przed przybyciem wojsk Napoleona, pojednania zwaśnionych rodzin Sopliców i Horeszków oraz zabezpieczenia przyszłości pana Tadeusza i doprowadzenie do jego ślubu z Zosią. Premierze gry towarzyszy kampania edukacyjna oparta o grę oraz internetową platformę wiedzy (dostępna na stronie Instytutu Książki). Znajdują się na niej informacje na temat „Pana Tadeusza”, postaci występujących w poemacie oraz kontekstu historyczno-literackiego, który pozwoli lepiej zrozumieć dzieło Mickiewicza. Gra została stworzona przez ten sam zespół, który w ostatnich latach stworzył grę karcianą „Świteź”, również opartą o dzieło Adama Mickiewicza. [instytutksiazki.pl]
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W pudełku: 1 plansza Soplicowa, 3 dwustronne planszetki Rozmówców, 48 kart postaci, 24 karty Rozmówców, 32 karty Cytatów, 5 żetonów Tematów, 3 znaczniki Celów Robaka, 1 znacznik Dekonspiracji, 1 pionek księdza Robaka, instrukcja.
opis na podstawie pudełka i instrukcji.
Rok wydania na podstawie profilu Agencji Promocyjnej OKO w serwisie Facebook.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek: 12+, 2-4 graczy, czas: 40 min.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej