Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Autor
Bukowiec Paweł
(1)
Haberny Iwona
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Pałosz Anna
(1)
Rzadek Wojciech (1980- )
(1)
Čejović Biserka
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Konflikt sąsiedzki
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Spisek
(1)
Temat: dzieło
Pan Tadeusz
(1)
Temat: miejsce
Soplicowo (miejsce fikcyjne)
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy, którzy muszą współpracować ze sobą podczas rozgrywki. Pozwala ona samodzielnie rozegrać tajną misję księdza Robaka – gracze będą wspólnie snuki intrygi, by doprowadzić do zgody między kłótliwymi mieszkańcami Soplicowa. Zgoda ma pomóc w urzeczywistnieniu trzech zamiarów księdza Robaka: przygotowania powstania na Litwie przed przybyciem wojsk Napoleona, pojednania zwaśnionych rodzin Sopliców i Horeszków oraz zabezpieczenia przyszłości pana Tadeusza i doprowadzenie do jego ślubu z Zosią. Premierze gry towarzyszy kampania edukacyjna oparta o grę oraz internetową platformę wiedzy (dostępna na stronie Instytutu Książki). Znajdują się na niej informacje na temat „Pana Tadeusza”, postaci występujących w poemacie oraz kontekstu historyczno-literackiego, który pozwoli lepiej zrozumieć dzieło Mickiewicza. Gra została stworzona przez ten sam zespół, który w ostatnich latach stworzył grę karcianą „Świteź”, również opartą o dzieło Adama Mickiewicza. [instytutksiazki.pl]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej